Home | Contact | Mijn account

FAQ - Veelgestelde vragen

Kan ik als particulier bij jullie bestellen?
Kan ik als bedrijf bij jullie bestellen?
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Wat zijn de verzendkosten?
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Wie is Multisafepay?
Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
Krijg ik garantie op de producten?
Zijn mijn adresgegevens veilig?
Kan ik meerdere producten op verschillende plaatsen laten afleveren?
Wat is de makkelijkste manier om te zoeken op de website?
Als ik iemand anders aanmeld bij jullie site, krijg ik dan korting?
Kan ik anoniem versturen?
Ik wil als boeket iets anders bestellen dan de voorbeeld foto’s, kan dat?
Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?


Antwoorden:

  • Kan ik als particulier bij jullie bestellen?
    Jazeker, de website is voor particulieren en bedrijven toegankelijk.

  • Kan ik als bedrijf bij jullie bestellen?
    Jazeker, de website is voor particulieren en bedrijven toegankelijk.

  • Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle prijzen zoals vermeld op de website zijn inclusief BTW, maar zonder verzendkosten!

  • Wat zijn de verzendkosten?
    U betaald binnen Nederland per bestelling €5,95. Als uw bestelling boven de €150 komt dan leveren wij gratis.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?
    U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
    Via Ideal, Visa, Mastercard (en Mister Cash voor België). Als u deze optie aanklikt komt u in de beveiligde betaalomgeving van Multisafepay, waar u uw betaling kunt voldoen.
    Met bankoverschrijving, Visa card, Master card en American express via Paypal.
    Via vooruitbetaling. Maak eerst uw account aan via de website, informeer daarna Buro-Bloemen met de vraag om uw account te veranderen zodat u vooruit kunt betalen. Als uw account is aangepast en u deze optie kiest in de winkelwagen, dan krijgt u per mail een factuur die u dient te voldoen. Als de betaling bij Buro-Bloemen is ontvangen, dan wordt de bestelling in werking gezet.
    Op rekening. Indien u als bedrijf op rekening wilt betalen, dan kunt u dit bij Buro-Bloemen aangeven. Bij akkoord wordt uw account op de website aangepast en heeft u in de winkelwagen de optie om via factuur te betalen.

  • Wie is Multisafepay?
    Multisafepay is een internet payment service provider. Dit is een online betaalplatform waarbij u in een beveiligde betaal omgeving uw bestellingen kunt afrekenen. Als u een bestelling heeft gedaan en in de winkelwagen de betaling via Ideal of creditcard heeft geselecteerd en bevestigd, dan komt u in de eigen omgeving van Buro-Bloemen in een beveiligde betaal omgeving van Multisafepay terecht.

  • Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
    Over het algemeen geldt dat wanneer u vandaag voor 14.00 uur besteld kunt u het morgen geleverd krijgen. Er zijn vanwege versheid, lengte, gewicht en beschikbaarheid enkele uitzonderingen. Het liefst hebben wij natuurlijk dat u ons wat tijd gunt om alles op een zo goed mogelijke manier af te handelen. U heeft bij de adresgegevens de mogelijkheid om ook een specifieke afleverdatum in te voeren.

    Hieronder vind u een indicatie van de snelste mogelijkheden voor leveringen.
    Voor de vers producten als boeketten en taarten en gebak is er een mogelijkheid indien u ’s morgens besteld nog dezelfde dag geleverd te krijgen.

    Voor de ballonnen, geschenksets, dames geuren, heren geuren, dames huidverzorging, heren huidverzorging, specials zoals opladers op zonne-energie, cadeau bonnen, Blooming Teaen de wijnen zoals rode wijn, rose wijn, witte wijn, champagne, dessertwijnen, port en sherry en alcoholvrije wijn geldt over het algemeen dat indien u vandaag voor 14.00 uur besteld dat u morgen geleverd wordt.

    De meeste bloembollen zijn slechts een bepaalde periode per jaar beschikbaar. Dit wordt ook aangegeven. Na uw bestelling krijgt u bericht over het verloop.
    Voor de planten zoals hydrocultuur planten, planten op normale grondcultuur en de zijdebloemen en zijdeplanten geldt over het algemeen door de hoge doorloopsnelheid en beschikbaarheid een levertijd van 2 werkdagen.

    Voor de plantenbakken zoals plantenbakken van metaal, plantenbakken van keramiek, plantenbaken van kunststof, natuurlijke plantenbakken, zuilen en hulpmiddelen voor plantenbakken geldt over het algemeen vanwege het zware gewicht een levertijd van 2 a 3 werkdagen.

    Voor de wijnbewaarsystemen, buro-bloemen voor bedrijven, fruit op kantoor, kantoorbeplanting, projectinterieur en de promotie en relatie artikelen zoals Jet Belt®, Markclip zullen wij een offerte voor u opstellen met de prijs en indicatieve levertijden.

  • Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
    Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel)telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

  • Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
    Bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings raden wij u af. Dit omdat het te complex wordt en de kans dat er iets misgaat te groot is. Wilt u het toch doorzetten, geeft u ons dan a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een telefoonnummer van de ontvanger of hotel vergroot de kans om de bloemen juist te bezorgen. Deze mogelijkheid is geheel op risico van de besteller.

  • Krijg ik garantie op de producten?
    Zicht termijn
    In Nederland geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen (dit geldt niet voor versproducten!). Dit betekent dat u binnen 14 werkdagen na ontvangst van het bestelde product het recht heeft een product zonder opgaaf van redenen te retourneren. Retourzendingen binnen de zichttermijn worden alleen door ons geaccepteerd indien het product ongebruikt is, de verpakking van het product onbeschadigd is en het (eventuele) cellofaan van de verpakking niet is verbroken. De verzendkosten en het risico voor het retourneren van uw bestelling zijn in dit geval voor uw rekening. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden door ons niet in ontvangst genomen. Om uw retourzending in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u de bijbehorende factuur mee te sturen. Na ontvangst van de retourzending zal Buro-Bloemen het aankoopbedrag verminderd met de (eventuele) verzendkosten binnen 21 dagen aan u retourneren. Hiervoor hebben wij tevens uw bank- of girorekeningnummer nodig. Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de aanvankelijke betaling aan Buro-Bloemen heeft verricht. (Indien u een retourzending heeft, verzoeken wij u deze te retourneren naar het adres zoals gemarkeerd op de doos of afleverbon)

    Garantie
    Buro-Bloemen behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Voor de producten die wij leveren hanteren wij hoge kwaliteitsnormen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden. Dit kan via e-mail of post. Uw factuur geldt hierbij als garantiebewijs. Wanneer het vastgestelde gebrek een gevolg is van een fout van Buro-Bloemen, dan zullen wij het product kosteloos vervangen of het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten volledig vergoeden. Indien het product dat u heeft ontvangen een ander product is dan hetgeen u veronderstelde besteld te hebben, en deze vergissing is niet aan Buro-Bloemen te wijten, dan gelden de voorwaarden en procedures van een retourzending binnen de zichttermijn.
    Uitzonderingen op garantie regelingen zijn de versproducten en planten. Indien u daar meer over wilt weten, dan vragen wij u contact op te nemen.

  • Zijn mijn adresgegevens veilig?
    Uw adresgegevens zijn bij ons erg veilig. Zie ook onze privacy statement

  • Kan ik meerdere producten op verschillende plaatsen laten afleveren?
    Ja geen probleem. Dit is zelfs goed te regelen met de versproducten boeketten en taarten en gebak die door ons landelijk netwerk van de beste bloemisten en banketbakkers worden geleverd. Wij verzoeken u om een lijst met de te leveren locaties naar ons op te sturen per mail en wij regelen de rest.

  • Wat is de makkelijkste manier om te zoeken op de website?
    Op iedere bladzijde die u binnen de website bezoekt vind u in de rechterkolom een zoekscherm. Vul hier het product in dat u zoekt en druk op de pijl. Indien u niet helemaal zeker bent hoe u het product schrijft, kunt u ook een gedeelte van het woord ingeven, dan krijgt u alle producten te zien met dat stukje tekst erin. Indien iets niet te vinden is dan kunt u ons uiteraard altijd om hulp vragen.

  • Als ik iemand anders aanmeld bij jullie site, krijg ik dan korting?
    Ja, hiervoor hebben wij een speciale regeling. Kijk hiervoor naar de Tell a friend actie

  • Kan ik anoniem versturen?
    Ja, geef dit wel aan via de opmerkingen. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens.

  • Ik wil als boeket iets anders bestellen dan de voorbeeld foto’s, kan dat?
    Ja dat kan. Geef uw idee via info@buro-bloemen.nlop van de bloemen en kleuren die u in boeket zou willen met uw te besteden bedrag en wij zullen daar een mooie creatie van maken. De factuur die u ontvangt dient u wel vooruit te betalen.

  • Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
    Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij 'opmerkingen'. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'wij wensen u veel sterkte' is dus niet passend. U kunt denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische email bevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen. Als u een Excel file met uw bestelling heeft gestuurd, ontvangt u eerst een ontvangst bevestiging en later een factuur met de bestelde producten.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Bestellingen voor levering binnen Nederland kunnen tot 48 uur voor aflevering geannuleerd worden. Bestellingen naar het buitenland kunnen tot 4 dagen voor aflevering geannuleerd worden. Annuleringskosten bedragen 10% van het totale orderbedrag met een minimum van €5,00. Buro-Bloemen zal uiterlijk binnen 21 dagen zorg dragen voor een terug betaling na de annuleringsdatum van de order en brengt de annuleringskosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voor andere vragen kunt u altijd met Buro-Bloemen contact opnemen via info@buro-bloemen.nl of via 0252-864444.
Klantenservice
Winkelwagen
0 artikelen | € 0,00
»
Zoeken
»
Mijn account
»
betaalmogelijkheden
PayPal
Filter